Site Loader

Na czym polega zabieg?
Kwasy stosowane w kosmetologii mają naturalne pochodzenie, można je znaleźć m.in. w nabiale, roślinach i owocach. Właśnie dlatego istnieje niewielkie ryzyko reakcji alergicznej. Kwasy są odpowiednie dla każdego bez względu na rodzaj skóry, czy wiek. Po wcześniejszym wywiadzie z pacjentem kosmetolog decyduje o doborze odpowiedniej terapii kwasowej, po czym wykonywany jest zabieg. Zwykle trwa on około 30 min, a skóra jest lekko zaczerwieniona do 12 godzin po zabiegu.

Kwasy działają na kilka sposobów:
• usuwają zrogowaciały naskórek wzmagając odnowę komórkową skóry; poprawiając jej nawilżenie, koloryt i gęstość
• odblokowują i oczyszczają pory, a ich działanie antybakteryjne wspiera leczenie ognisk zapalnych, wyprysków, czy trądziku
• pomagają usunąć przebarwienia skóry i niewielkie blizny potrądzikowe
• przygotowują skórę na lepsze wchłanianie substancji aktywnych
• przy wyższych stężeniach kwasów następuje wzmożenie produkcji kwasu hialuronowego, kolagenu i elastyny w skórze. Poprawia to jej elastyczność i jędrność, skóra jest lepiej nawilżona, a drobne zmarszczki znikają.
– zapalenie skóry (łojotokowe, bakteryjne czy atopowe)
– aktywna opryszczka
– choroby autoimmunologiczne
– ciąża i karmienie piersią
– terapia retinoidami w ciągu ostatniego półrocza
– przerwanie ciągłości naskórka
Efekty zabiegu
Oczyszczenie i zmniejszenie porów, wyrównanie kolorytu skóry, zmniejszenie widoczności drobnych blizn i zmarszczek, znormalizowanie cery tłustej i trądzikowej. Zaczerwienienie skóry może utrzymywać się do 12 godzin po zabiegu. Zwykle po kilku dniach skóra zaczyna się łuszczyć.
Czas trwania zabiegu
Około 20-60min.